Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 9:24, 23 Mar 2010 Temat postu: Efekty zebrania wspólnoty Etapu II |
|
|
witam wszystkich
dajcie znac jak poszło wczorajsze zebranie wspólnoty i co ciekawego udalo sie ustalić
zwłaszcza tematy słynnego "Polecenia ksiegowego"
niestety godzina i termin zebrania nie dały mi przyjemnosci uczestnictwa
pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Smalecwks
Administrator
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 9:49, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A propos polecenia ksiegowania to była gorrrąca dyskusją po której pani księgowa z Agbudu została uświadomiona, że popełniła szkolny błąd, mają to porawić niebawem
Ostatnio zmieniony przez Smalecwks dnia Wto 10:05, 23 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 10:15, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
"mjz" - napisał. -post został przeniesiony-
mjz napisał: | Tak mi się przypomniało:
Wszyscy spieszyli się do wyjścia (ja też - protokół z zebrania został podpisany (i sprawdzony )? Czy coś nie zostało pominięte 'przez pomyłkę'? |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 12:28, 23 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
komisarz
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 16:11, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Hej. Jaka stawka za m2 czynszu została uzgodniona dla etapu? stawka zarządcy?
Padło pytanie o wspólne zarządzanie etapu I i II?
Dzięki za podzielenie się ustaleniamy
pzdr
|
|
Powrót do góry |
|
|
wagiel
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 22:08, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Co do nowej stawki, to ma sie zastanowic i da odp przez e-kartoteke.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 15:23, 24 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
pomyłka ksiegowej ?????
co to znaczy , ze co wpisali sobie kwote z nieba ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
john_doe
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 21:13, 24 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Na stronie zarządcy pojawiła się propozycja nowych stawek. Ale niestety zarządca nie zaproponował nowej za zarząd. Zamiast 45 gr miał coś pomyśleć i opuścić opłatę za zarząd.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Smalecwks
Administrator
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 10:13, 25 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
a koszty zmienne c.o.? co to jest ? do tego jeszcze trzeba doliczyć ilość GJ z licznika?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Smalecwks
Administrator
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 19:29, 28 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Smalecwks napisał: | a koszty zmienne c.o.? co to jest ? do tego jeszcze trzeba doliczyć ilość GJ z licznika? |
dobra już wiem, te koszty zmienne doliczane do czynszu płacone przez cały rok to zaliczka na ogrzewanie , które jest rozliczane na koniec roku wg zużytych GJ
|
|
Powrót do góry |
|
|
chmielu71
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 10:11, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
OK. Wyrównanie za media - rozumiem. Ale nadal nie mam pojęcia o co chodzi z tym PK - Polecenie księgowania dołączone do grudnia 2009? Jeśli ktoś wie to proszę mi wyjaśnić, bo Agbud chyba nie potrafi. Nie wiem co mam z tym fantem zrobić a suma jest wyższa niż miesięczny czynsz.
Dzięki!
|
|
Powrót do góry |
|
|
michał z B3
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław/Sieradz
|
Wysłany: Pon 11:10, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Kwota polecenia księgowania to kwota którą należy dopłacić ze względu na to że koszty poniesione były większe niż wpłacone zaliczki na utrzymanie nieruchomości wspólnej.
Inną kwestia jest fakt że kwoty te zostały błędnie naliczone. Rzeczywista kwota będzie wynosić jakieś 25% tego co podali.
|
|
Powrót do góry |
|
|
chmielu71
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 11:53, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Dziękuję bardzo.
Wiadomo kiedy ta suma zostanie zmniejszona? U mnie na e-kartotece suma ta jest wciąż taka sama od momentu kiedy się pojawiła.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 15:17, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ot i widać pierwsze (mam nadzieje że nie ostatnie) efekty zebrania. Właśnie myte są okna od wszystkich klatek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiekgj
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 17:06, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Zobaczymy ile za to mycie zapłacimy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
michał z B3
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław/Sieradz
|
Wysłany: Wto 8:10, 30 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ta suma miała zostać poprawiona od razu. Jak widać nie została poprawiona.
Ja właśnie otrzymałem e-maila z AGBUDU z prośba o głosowanie za przyjęciem uchwały dotyczącej zaliczki na 2010.
Oczywiście AGBUD nie zaproponował nowej stawki za zarządzanie chociaż deklarował się że przemyśli tą kwestie i zaproponuje nową niższą stawkę. Co więcej stawka którą zaproponował to kwota netto a nie brutto czyli de facto za zarządzenie zapłacimy nie 0,45 PLN/m2 tylko prawie 0,55 PLN/m2.
Drodzy sąsiedzi proponuję nie głosować lub głosować za odrzuceniem tej uchwały bo to są jawne kpiny.
Proponuję zorganizować zebranie w tym temacie.
Proszę o zabranie głosu naszych przedstawicieli.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|