Forum www.zielonewzgorze.fora.pl Strona Główna

 Zebranie mieszkańców
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Mariola



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 21:19, 12 Mar 2010    Temat postu:

Koniecznie trzeba sprawdzić czy przypadkiem nie obdarowano nas kosztami które powinien ponieść WPB /do dnia oddania lokalu do uzytku koszty ponosi deweloper!!!/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Czw 0:12, 18 Mar 2010    Temat postu:

Witam,
Art. 32. 1. O zebraniu właścicieli zarząd lub zarządca, któremu zarząd nieruchomością wspólną powierzono w sposób określony w art. 18 ust. 1, zawiadamia każdego właściciela lokalu na piśmie przynajmniej na tydzień przed terminem zebrania.
2. W zawiadomieniu należy podać dzień, godzinę, miejsce i porządek obrad. W wypadku zamierzonej zmiany we wzajemnych prawach i obowiązkach właścicieli lokali należy wskazać treść tej zmiany. USTAWA z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali. Jest to dla nas bardzo ważna ustawa, tu jest wszystko co zarządca może, i co my możemy.

Czy dostaliście zawiadomienie na piśmie? Nie wchodzi w grę e-mail. Nie znalazłam przynajmniej takiego zapisu. Jeśli nie zostaliśmy powiadomieni na piśmie zebranie takie jest nieprawne.
Powrót do góry
gudziaba



Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 9:24, 18 Mar 2010    Temat postu:

warto wspomnieć na zebraniu o tym by założyć koszyki na zewnątrz klatki przyczepione przy drzwiach na te nieszczęsne ulotki. jak będzie takie miejsce nikt nie bedzie miał pretekstu żeby wejść do klatki w celu ich rozniesienia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ash



Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:52, 18 Mar 2010    Temat postu:

agab napisał:
Witam,
Art. 32. 1. O zebraniu właścicieli zarząd lub zarządca, któremu zarząd nieruchomością wspólną powierzono w sposób określony w art. 18 ust. 1, zawiadamia każdego właściciela lokalu na piśmie przynajmniej na tydzień przed terminem zebrania.
2. W zawiadomieniu należy podać dzień, godzinę, miejsce i porządek obrad. W wypadku zamierzonej zmiany we wzajemnych prawach i obowiązkach właścicieli lokali należy wskazać treść tej zmiany. USTAWA z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali. Jest to dla nas bardzo ważna ustawa, tu jest wszystko co zarządca może, i co my możemy.

Czy dostaliście zawiadomienie na piśmie? Nie wchodzi w grę e-mail. Nie znalazłam przynajmniej takiego zapisu. Jeśli nie zostaliśmy powiadomieni na piśmie zebranie takie jest nieprawne.


my tak. i zawiadomienie wszystko to posiada Smile i dostarczono w poniedziałek - tydzień przed.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zielonewzgorze.fora.pl Strona Główna -> Wspólnota Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gGreen v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin