Autor |
Wiadomość |
michał z B3
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław/Sieradz
|
Wysłany: Czw 9:49, 25 Lut 2010 Temat postu: Zebranie mieszkańców |
|
|
Na forum krąży kilka wersji dotyczących terminów zebrania mieszkańców.
Poniżej oficjalna wersja od Pani z AGBUDU:
- I etap - zebranie 1 marca.
- II etap - zebranie 10 marca.
Termin zostanie potwierdzony w formie pisemnej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Smalecwks
Administrator
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 10:32, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
wiadomo coś o godzinie zebrania?
|
|
Powrót do góry |
|
|
michał z B3
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław/Sieradz
|
Wysłany: Pią 8:48, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Jest wynajęta jakaś sala, ale ani gdzie ani o której godzinie tego nie wiem. Wszystko ma zostać podane w pisemnym zawiadomieniu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
ceta
Gość
|
Wysłany: Sob 1:29, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
czy ktoś już otrzymał zawiadomienie ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Smalecwks
Administrator
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 14:07, 02 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Może warto się zapoznać z tym przed zebraniem, abyśmy wiedzieli co jest grane. Sprawa dotyczy I etapu:
Cytat: | Witam
Chciałem zapytać czy znają Państwo osoby z zarządu, czy wszyscy widzieli
rozliczenie i czy to wszystko jest OK?
Najdroższą pozycją w rozliczeniu nieruchomości wspólnej jest koszt utrzymania
czystości, 71970,03zł czyli jakieś 6tyś miesięcznie. Nie mam zastrzeżeń co do
jakości usług i uważam że panie sprzątające są naprawdę OK. Sęk w tym, że firma,
która zajmuje się sprzątaniem, to ta sama firma, którą Wrobud wrzucił nam jako
firmę ochroniarską na początku, a co jeszcze ciekawsze to jej właścicielem jest
osoba która należy do zarządu wspólnoty. Podaję link do strony firmy JADRAN.
[link widoczny dla zalogowanych]
i może ktoś z Państwa rozpozna członka naszego zarządu i jego samochód, który
nota bene parkuje w garażu podziemnym nie mając tam wykupionego miejsca.
Czy takiemu zarządowi chcemy dać absolutorium? Ten pan sam się zgłosił na I
zebraniu i siłą rzeczy został wybrany.
Chciałbym żeby Państwo spojrzeli na to obiektywnie.
Czy to dobrze, że członek zarządu wspólnoty, ma w tym układzie swój interes.
Ja dowiedziałem się niedawno, ale drążąc temat i przyglądając się rozliczeniu i
niegospodarności, która z niego wynika (25tyś debetu), myślę że było dużo więcej
różnych machlojek, konszachtów i źle wydatkowanych pieniędzy wspólnotowych (jak
np. akcja STOP-PTAK, ja żadnych ptaków nie widziałem)
Pozdrawiam i czekam na komentarze i inne teorie spiskowe,
piszę żebyście wiedzieli i spojrzeli na to obiektywnie, bo może dobrze że tak
jest i jest do właściwy człowiek na właściwym miejscu, chociaż z drugiej strony
koszty i dopłaty dają do myślenia. |
Cała dyskusja tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
michał z B3
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław/Sieradz
|
Wysłany: Wto 14:27, 02 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Tak swoją drogą zastanawiam się ile firma JADRAN ma wspólnego z Janem Adjanem - prezesem WROBUDU. Czy to przestawienie liter to przypadek? Obawiam się że nie i że autor tekstu z GAZETY miał rację poruszając ten temat
|
|
Powrót do góry |
|
|
Smalecwks
Administrator
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 14:34, 02 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
no właśnie też mam tekie wrażenie, dobrze o tym wiedzieć, żebyśmy nie dali się naciągnąć
|
|
Powrót do góry |
|
|
komisarz
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 18:37, 02 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Przynajmniej z zarządu tego Pana wyrzucono na zebraniu. To że parkuje w parkingu podziemnym mimo iż nie ma wykupionego miejsca to już szczyt beszczelności.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariola
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 15:31, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,
dopóki sami się nie zorganizujemy, oficjalnie powołując Wspólnotę i wybierając Zarząd i Zarzadcę, dotychchczasowy Zarządca który bez wątpienia ma powiazania z deweloperem /tego się nie oddaje bez powodu przypadkowej firmie zarządzającej, na rynku jest masa firm bardziej znanych i doswiadczonych niż jakiś Agbud o którym nikt nie słyszał/ będą nas łupić i bez końca podnosić ceny i zawsze będziemy na debecie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
komisarz
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 21:28, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
No ale by tego dokonać trzeba większej aktywności niż 28% na zebraniu. Może porozmawiać z zarządem by trochę się rozejrzał, my też możemy i następne spotkanie być przygotowani a nie jak owieczki na pożarcie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
michał z B3
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław/Sieradz
|
Wysłany: Pon 9:23, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Witam!
Mam najnowsze wieści z AGBUDU na temat spotkaniu.
Termin został przesunięty na 22 marca.
Powiadomienia zostaną rozwieszone na tablicach informacyjnych.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariola
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 16:40, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Witam chyba musi sie znaleźć ktoś w każdej z klatek schodowych i porozmawiać z właścicielami czy będą na zebraniu. Jeżeli nie to poprosić o pełnomocnictwo dla konkretnej osoby do podejmowania decyzji w imieniu udzielającego pełnomocnictwa. Trzeba ustalić jak powinna brzmieć treść takiego pełnomocnictwa /to ważne, bo notariusz może odrzucić głos oddany za udzielajacego pełnomocnictwa/. Czy jest wśród nas prawnik? Jeżeli tak proszę o pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiekgj
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:00, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jakie będą poruszane tematy na tym zebraniu? Może warto przygotować się do tego spotkania i nie dać zaskoczyć
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariola
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 20:17, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Generalnie to trzeba zmienić Zarządcę, bo stosuje wobec nas wygórowane, nierynkowe ceny i nie radzi sobie ze swoimi obowiązkami. Ale żeby zmienic Zarzadcę na zebraniu musi być więcej niż 50 proc. udziałowców
|
|
Powrót do góry |
|
|
komisarz
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 22:38, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Witam. Na ostatnim zebraniu dowiedziałem się od zarządcy że każdy z etapów będzie mieć swoja wspólnotę no bo jak powiedział a czemu ma być inaczej.
Zastanawiam się więc jak będzie rozliczany prąd na oświetlenie parkingu. Inwestowanie np w ogrodzenie, dalsze naprawy drogi itp.
czuję tutaj niezły przekręt. Rozumiem że spotkanie 20 marca dotyczy etapu drugiego?
proponuję poruszyć tą kwestię.
podaje też Wam koszty jakie przedstawił zarządca etapowi I w sprawozdaniu finansowym za 2009.
następujące pozycje:
66 837zł - energia elektryczna
6 471zł - ubezpieczenie budynku
6 532zł - konserwacja i dozór węzła
71 970zł - sprzątanie
4 901zł - konserwacja nieruchomośći
5 994zł dozór techniczny
54 695zł - konserwacja i dozór wind
45 732zł koszty stałe CO
9 072zł czynsz za zajęcie pasa drogowego urządzeń kanalizacyjnych
jeszcze parę drobniejszych
Razem 285 924zł. Suma zaliczek z czynszów 260 556zł czyli nasz zarządca przyniósł stratę 25 367zł.
Jestem pewien że połączenie wszystkich etapów przyniosło by oszczędności obniżając koszty w wielu miejscach.
Ja chciałbym naprawdę zobaczyć faktury za to wszystko zwłaszcza za prąd, koszty stałe CO czy konserwacje dźwigów.
Rada dla etapu II by zarządzić by wszystkie faktury były w kartotece na stronie AGBUDu do wglądu dla każdego. By rozważyć połączenie sił i naprawdę o wybór lepszego zarządcy niż narzucony z Wrobudu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|