Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 7:43, 17 Lip 2010 Temat postu: Nowy Zarządca- uwagi |
|
|
widze ze dla nowego zarzadcy tak banalny temat jak wymiana żarówki zaczyna być problemem
Niestety żarówka kolo mojego mieszkania musi palic sie 24 na dobe bo
za drzwiami przecipozarowymi nie ma innego źródła swiatła
zarówka pali sie srednio 3 razy w miesiacu ( taka instalacje zafundowal nam Wrobud )
Jak żarówka sie spali przed drzwiami kompletna ciemność -nie polecam takiej sytuaci
poprzednim razem jak żarówa sie spaliła - ktos przyjerzdżał za dzien lub dwa
dzis otrzymałem taka odpowiedź od nowego zarządcy :
Witam
Decyzją zarządu wspólnoty mieszkaniowej wymiana żarówek w Państwa
nieruchomości odbywać się będzie, co dwa tygodnie całościowo, aby
uniknąć kosztów dojazdu konserwatora.
Pozdrawiam Romualda Rozbicka
Dlaczego płace i moje dzieciaki maja w ciemnosciach wracać do domu przez dwa tygodnie
a co z bezpieczeństwem ?????????
wydawało mi sie ,ze slużby od zarządcy są cześciej na naszym
osiedlu
zaczynam mieć watpliwosci czy ta zmiana była dobra
abstrachując od problemu stawek dla "garazowców"
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 7:44, 17 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Smalecwks
Administrator
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 10:40, 17 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
wydaje mi sie ze dobrym rozwiazaniem byłoby zamontowanie w tych "przedsionkach" czujników ruchu z pieniedzy które uzbieramy w funduszu remontowym
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 0:01, 18 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A ja mam trochę inną sprawę: Uważam, że dużo właściwiej by było gdybyśmy o działaniach i decyzjach Zarządu dowiadywali się bezpośrednio a nie przez Zarządcę...
Wysłanie maila na listę adresową właścicieli zebraną na spotkaniu i ew. puszczenie posta na forum, że informacje w sprawie X zostały przesłane mailem - kosztuje max 10 minut czasu...
A jak do tej pory nawet o podpisaniu umowy z nowym zarządcą domyśliłem się tylko z kartki wiszącej na klatce :-(
A co do żarówek obok wind - rozwiązanie docelowe to to nie jest na pewno - ale jak kiedyś zależało mi na tym świetle przez weekend to wymiana kosztowała mnie kilkadziesiąt groszy za żarówkę i kilkadziesiąt sekund czasu samodzielnej wymiany....
Pozdrawiam, P.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiekgj
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 21:08, 18 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
WG projektu żarówki powinny być 18W są 24W i to może być przyczyną częstych przepaleń. Najpierw wzywamy Wrobud do zmiany zgodnie z projektem. Jak nie pomoże będziemy myśleć o czujnikach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
michał z B3
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław/Sieradz
|
Wysłany: Pon 6:55, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Grzesiek, zmiana żarówek/świetlówek na 18W nie rozwiąże problemu. Co najwyżej minimalnie zmniejszy zużycie energii.
Wrobud żarówki wymieni raz (o ile wogóle wymieni) a potem bądzie leżeć to w gestii Zarządcy i problem znów powróci. Poza tym świetlówka ma jakieś 5000-6000h żywotności, co przy trybie 24h/7dni daje nam ponad 6 miesięcy działania. Jak widać albo wkładają nam największe gówno albo jest coś nie tak z instalacją lub oprawami. Żarówki nadal będą się palić.
A jeśli chodzi o kompleksową zmianę żarówek co 2 tygodnie to chyba jakiś żart.
|
|
Powrót do góry |
|
|
d
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 11:43, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ktos instalacje odebral i zatwierdzil bo bez tego by nie bylo zgody na uzytkowanie budynku.
Budynek jest na gwarancji wiec nie wiem, czy Wrobud nie powinien tego naprawic?
Mysle, ze rzeczoznawca i elektryk z upawnieniami do odbioru szybko ustala przyczyne oraz koszt usuniecia 'usterki'.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ash
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 22:48, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Fontis podobno jeszcze kont Agbudowi nie wysłał. nie mają naszych sald. nawet durnych zaświadczeń o nie zaleganiu z opłatami nie można uzyskać. Agbud już nie może a Fontis jeszcze nie może wystawiać. ciekawe ile to jeszcze będzie trwać.
to taka moja uwaga o zarządcach
|
|
Powrót do góry |
|
|
michał z B3
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław/Sieradz
|
Wysłany: Wto 7:01, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś wie jak liczona jest i ile ostatecznie wynosi powierzchnia części wspólnej? Z roliczenia które wczoraj znalazłem w skrzynce wynika że część wspólna rozrosła się do 11600m2 albo coś źle liczę.
Druga sprawa to fundusz remontowy. Z tego co pamiętam na fundusz mieliśmy płacić razem z czynszem na jedno konto a FONTIS miał sobie te pieniądze z funduszu wydzielać. Tymczasem na nowym rozliczeniu widnieje niezależny numer konta dla funduszu remontowego. To trochę mało wygodne rozwiązanie. Co sądzicie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 9:41, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
mamy zalozone dwa konta, podstawowe i oszczednosciowe, to drugie jest przeznaczone na nasz fundusz remontowy, na ktorym bedziemy skaldac pieniazki na poczet naszych przyszlych inwestycji, konto to jest oprocentowane, podstawowe konto natomiast nie.
Basia
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ash
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 22:43, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
michał z B3 napisał: | Czy ktoś wie jak liczona jest i ile ostatecznie wynosi powierzchnia części wspólnej? Z roliczenia które wczoraj znalazłem w skrzynce wynika że część wspólna rozrosła się do 11600m2 albo coś źle liczę.
Druga sprawa to fundusz remontowy. Z tego co pamiętam na fundusz mieliśmy płacić razem z czynszem na jedno konto a FONTIS miał sobie te pieniądze z funduszu wydzielać. Tymczasem na nowym rozliczeniu widnieje niezależny numer konta dla funduszu remontowego. To trochę mało wygodne rozwiązanie. Co sądzicie? |
mogę zapytać co jest na tych rozliczeniach? to chyba Fontis już ma nasze salda... wczoraj telefonicznie dowiedziałam się że oni nic nie mogą bo nie mają sald itp itd...
Ostatnio zmieniony przez Ash dnia Wto 22:45, 20 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 6:32, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Drodzy Mieszkańcy,
obecne rozliczenia wynikają z uchwalonego planu gospodarczego oraz średniego zużycia wody na mieszkańca. Przyjęto , że w mieszkaniu mieszka tyle osób ile jest właścicieli. Obecnie więc płacimy zaliczki na wodę. Faktyczne rozliczenie będzie na koniec roku.
Nie mamy jeszcze sald ponieważ Agbud przekazuje nam dokumentację finansowo-księgową dopiero 27 lipca br. Zobaczymy wówczas co tam będzie. Nie damy nikomu gwarancji, że będzie wszystko w porządku, bo jak juz się przekonaliśmy z liczeniem Agbud miał duży problem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
john_doe
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 7:26, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A możecie zdradzić na jakiej zasadzie będzie to rozliczane?
Czy AGBUD wyśle rozliczenia zbiorcze, czy każdą osobę osobno będzie traktował.
Ja chciałbym sprawdzić ich rozliczenie pod względem tego co im płaciłem i ile powinni mi oddać. Wiele osób płaciło im zaliczki na wodę, które nigdzie nie były rozliczane.
Dodatkowo patrząc na zużycie ciepła to u mnie wychodzi spora nadpłata.
Więc w sumie z tym wszystkim to nie chciałbym czekać do końca roku aż nasz nowy zarządca będzie rozliczał nasze zużycie w przyszłym roku.
A i pytanie, czy oni naszą kasę przeleją nowemu zarządcy, czy nam na konto?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 8:07, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,
jak wczesniej napisano, 27ego dowiemy sie w jaki sposob cala ksiegowosc zostanie przekazana. z tego co pytalam, to kazdy z nas otrzyma saldo swojego konta i taka to liczba wyjsciowa bedzie poslugiwal sie Fontis w celu dalszego rozliczenia. czy dokumenty zostaly tak przygotowane? nie jestem w stanie na chwile obecna powiedziec. na spotkanie wybieramy sie w grupie 5 osob, 2 ksiegowe od nas z Zarzadu, dwie ksiegowe z Fontis oraz dwie dodatkowe osoby jako pomoc. Mysle, ze wszelkie przeoczenia i ewentualne problemy zostana rozstrzygniete na miejscu, co do sald kont niestety nie bedziemy w stanie stweirdzic niezgodnosci z prostej przyczyny, nie mamy dowodow niczyich wplat, wiec zasadnosci roszczenia nie jestesmy w stanie stwierdzic, niemniej podczas przekazania ksiegowosci zapytam Agbud w jaki sposob beda takie roszczenia rozstrzygane.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 9:02, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Basia napisał: | Witam,
jak wczesniej napisano, 27ego dowiemy sie w jaki sposob cala ksiegowosc zostanie przekazana. z tego co pytalam, to kazdy z nas otrzyma saldo swojego konta i taka to liczba wyjsciowa bedzie poslugiwal sie Fontis w celu dalszego rozliczenia. czy dokumenty zostaly tak przygotowane? nie jestem w stanie na chwile obecna powiedziec. na spotkanie wybieramy sie w grupie 5 osob, 2 ksiegowe od nas z Zarzadu, dwie ksiegowe z Fontis oraz dwie dodatkowe osoby jako pomoc. Mysle, ze wszelkie przeoczenia i ewentualne problemy zostana rozstrzygniete na miejscu, co do sald kont niestety nie bedziemy w stanie stweirdzic niezgodnosci z prostej przyczyny, nie mamy dowodow niczyich wplat, wiec zasadnosci roszczenia nie jestesmy w stanie stwierdzic, niemniej podczas przekazania ksiegowosci zapytam Agbud w jaki sposob beda takie roszczenia rozstrzygane. |
Basiu,
przecież są wpływy na konto zarządcy (AGBUDU) wystarczy pobrać wyciąg z konta ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 9:32, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Oczekujemy sald poszczegolnych kont na odbiorze 27. czy to przygotuja i jak to sie okaze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|