|
|
Autor |
Wiadomość |
czerwo
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 18:59, 17 Wrz 2010 Temat postu: Problem przepływu informacji. |
|
|
Po wstępnym skasowaniu, dostałem zgodę, żeby ten wątek otworzyć na nowo :) Zmieniłem tytuł na bardziej adekwatny.
Skoro już się dorobiliśmy pierwszego prawie oficjalnego podziału wśród mieszkańców, na ludzi z garażami i bez, mam kilka pytań dotyczących drogi do powstania tego podziału:
1. Czy ktokolwiek z Państwa został poinformowany, jakie będą konsekwencje finansowe dla osoby "garażowej" wprowadzenia w życie nowego planu gospodarczego?
2. Czy ktokolwiek z Państwa próbował się tego dowiedzieć?
3. Czy ta informacja była w przystępny sposób ujęta gdziekolwiek na piśmie/w mailu?
Pozdrawiam,
Paweł Czerwiński.
PS. Nie chcę, żeby ten wątek był konkurencją dla wątków o Uchwale nr 6. Interesują mnie konkretnie sprawy, o których mowa w pytaniach. Bardzo proszę się wstrzymać z komentarzami nie na temat.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Smalecwks
Administrator
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 6:56, 20 Wrz 2010 Temat postu: Re: Problem przepływu informacji. |
|
|
czerwo napisał: |
1. Czy ktokolwiek z Państwa został poinformowany, jakie będą konsekwencje finansowe dla osoby "garażowej" wprowadzenia w życie nowego planu gospodarczego? |
Nikt nie został poinformowany.
czerwo napisał: | 2. Czy ktokolwiek z Państwa próbował się tego dowiedzieć? |
Owszem, odpwoiedź była, że będzie to kwota nie przekraczająca 50zł. No i teraz tutaj jest problem, bo chyba sam Zarząd się takich stawek jak są teraz nie spodziewał.
czerwo napisał: | 3. Czy ta informacja była w przystępny sposób ujęta gdziekolwiek na piśmie/w mailu? |
Nie było, zresztą sami wiecie, my jako garażowcy żadnych dodatkowych pism etc. nie dostaliśmy
Ostatnio zmieniony przez Smalecwks dnia Pon 6:56, 20 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 8:41, 20 Wrz 2010 Temat postu: Re: Problem przepływu informacji. |
|
|
czerwo napisał: |
1. Czy ktokolwiek z Państwa został poinformowany, jakie będą konsekwencje finansowe dla osoby "garażowej" wprowadzenia w życie nowego planu gospodarczego?
|
Nie zostałem poinformowany.
czerwo napisał: |
2. Czy ktokolwiek z Państwa próbował się tego dowiedzieć?
|
Próbowałem wielokrotnie przed zebraniem czerwcowym. Zostałem zapewniony przez osoby z obecnego Zarządu, że akt notarialny od miejsca postojowego ma zarządca FONTIS i przekazano mi info, że opłata za miejsce postojowe nie ulegnie drastycznej zmianie. Całość zamknie się w ok 40 złotych.
czerwo napisał: |
3. Czy ta informacja była w przystępny sposób ujęta gdziekolwiek na piśmie/w mailu?
|
Takiej informacji nie otrzymałem, ani przed zebraniem, ani w jego trakcie.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 13:44, 20 Wrz 2010, w całości zmieniany 8 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
czerwo
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 15:05, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki za udział w dyskusji. Zapraszam także osoby z Zarządu do włączenia się do rozmowy. Może Państwo pamiętają, że kogoś informowaliście o nowościach dla garażowców? Proszę sobie przypomnieć!
Ja jestem cały czas pod wrażeniem retoryki stosowanej przez Zarząd. Pytanie do @admina - czy można na forum cytować treść korespondencji Zarząd-mieszkańcy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Smalecwks
Administrator
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 15:53, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Cytujcie co chcecie, ja nic nigdy nie wycinam, tu nie ma cenzury, no chyba że to obraźliwe rzeczy
|
|
Powrót do góry |
|
|
czerwo
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 17:55, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
W żadnym wypadku nie jest to nic obraźliwego. Zresztą nie jest to moja osobista korespondencja z Zarządem. To cytat z listu wysłanego do wszystkich mieszkańców wspólnoty:
"Mając na uwadze interesy wszystkich Mieszkańców naszej Wspólnoty, Zarząd Wspólnoty zwraca się z prośbą o dokładne zapoznanie się z treścią niniejszego pisma, z treścią zaproponowanej uchwały oraz o czynny udział Państwa w głosowaniu. W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości, co do treści uchwały, jaj skutków czy sposobu i trybu głosowania, Członkowie Zarządu Wspólnoty Zielone Wzgórze II są do Państwa dyspozycji i udzielą Państwu wszelkich niezbędnych informacji."
Czy Zarząd wykazał się taką postawą - uwzględnienie interesów wszystkich, dbałość o uświadomienie mieszkańców - wobec osób z garażami, zanim jeszcze oddali na jego członków swoje głosy? Mam do siebie żal, że dałem się przekonać na oddanie głosu. Zastanawiam się czy nie na wyrost ,dlatego cały czas zapraszam do dyskusji. Dyskusja oczywiście na temat: "Czy ktoś z nas wiedział, w co wchodzi?".
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 19:14, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Skończy się na powołaniu komisji śledczej lub lustracji jakiejś.
|
|
Powrót do góry |
|
|
czerwo
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 20:11, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ale mam nadzieję, że w tym wątku nie na tym wpisie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 20:46, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Z tego co zauważam, to wszystkie opinie sprowadzają się do jednej tezy ''CH a nie zarząd''. Sądzę, że wielu mieszkańców nie chce się wypowiadać w tej sprawie ze względu na sąsiedzkie stosunki z przedstawicielami władzy -jak to ich P określił w innym wątku.
Dodatkowo zarząd nie pracuje na pełny etat oraz nie pobiera pełnego wynagrodzenia z tego tytułu a co za tym idzie nie można tak prosto z mostu zarzucać płaszcza krytyki. Tutaj trzeba rozważyć opinię samych 'władczych', którzy jak podejrzewam będą stać na stanowisku: ''zapie...lamy jak durni dla wszystkich za nic'' a po tym wątku dodatkowo ''a jeszcze się tego nie docenia tylko pretensje''.
Widać po postach oraz podejściu do spraw formalnych na forum kto sie idealnie nadaje na przedstawiciela zarządu.
Osobiście bardzo się zawiodłem, że nie pojawił się tutaj oficjalny wpis 'tłumaczący' ze strony zarządu.
Z mojej perspektywy nie do końca wychodzi im te zarządzanie ale przecież zarząd to nie profesjonalna forma z tradycjami lecz garstka przypadkowych ludzi z wiedzą z różnych dziedzin często bardzo odległych od spraw, z którymi przyszło im się zetknąć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
czerwo
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:37, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
To nie krytyka, tylko pytania - na szczęście nie bez odpowiedzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
john_doe
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:38, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czemu krytykujecie zarząd. Te osoby chcą coś zmienić i robią to w trakcie swojego czasu wolnego, po pracy.
Zastanówcie się czy poświęcilibyście swój czas wolny na sprawy wspólnoty. Dodatkowo jest to praca charytatywna.
Jeżeli chcecie zarządzanie z prawdziwego zdarzenia to trzeba zatrudnić kogoś na etat. No i oczywiście mu zapłacić.
Uważam, że nikt nie powinien powiedzieć złego słowa na osoby z zarządu. A jeśli ma im coś do zarzucenia i chce jakiejś zmiany, poprawy to może powinien się zapytać, czy te osoby nie potrzebują pomocy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:44, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z Tobą john_doe
|
|
Powrót do góry |
|
|
Elvo
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 6:33, 21 Wrz 2010 Temat postu: Re: Problem przepływu informacji. |
|
|
czerwo napisał: |
1. Czy ktokolwiek z Państwa został poinformowany, jakie będą konsekwencje finansowe dla osoby "garażowej" wprowadzenia w życie nowego planu gospodarczego? |
To chyba nie problem nowego planu gospodarczego tylko tego że Agbud niezgodnie z prawem naliczał opłaty za miejsce postojowe. Wiązało się to z tym że Wrobud kazał im tak naliczać bo takie opłaty obiecywał kupującym miejsca postojowe z tego co się orientuję.
czerwo napisał: | 2. Czy ktokolwiek z Państwa próbował się tego dowiedzieć? |
Tu trzeba zadać pytanie czy przeczytali Państwo swoje akty notarialne w których jest napisane, że stajecie się współwłaścicielami lokalu garażowego o powierzchni…… (A nie miejsca postojowego tak jak mieliście napisane w umowach przedwstępnych) i że będziecie
uczestniczyć w kosztach zarządu nieruchomością wspólną proporcjonalnie do nabytego udziału?
czerwo napisał: | 3. Czy ta informacja była w przystępny sposób ujęta gdziekolwiek na piśmie/w mailu?
|
Jak wyżej napisano - myślę że sprawę wyjaśniłem z mojego punktu widzenia.
Ostatnio zmieniony przez Elvo dnia Wto 8:00, 21 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 8:03, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
john_doe napisał: | Nie wiem czemu krytykujecie zarząd. Te osoby chcą coś zmienić i robią to w trakcie swojego czasu wolnego, po pracy.
Zastanówcie się czy poświęcilibyście swój czas wolny na sprawy wspólnoty. Dodatkowo jest to praca charytatywna.
Jeżeli chcecie zarządzanie z prawdziwego zdarzenia to trzeba zatrudnić kogoś na etat. No i oczywiście mu zapłacić.
Uważam, że nikt nie powinien powiedzieć złego słowa na osoby z zarządu. A jeśli ma im coś do zarzucenia i chce jakiejś zmiany, poprawy to może powinien się zapytać, czy te osoby nie potrzebują pomocy? |
Nie zapominajmy, że na etacie mamy firmę FONTIS jako profesjonalną firmę zarządzającą, rekomendowaną przez Zarząd.
Do tego osiem osób w zarządzie, pracujących nie do końca charytatywnie w planie gospodarczym jest kwota na koszty inne oraz wynagrodzenie Zarządcy i Zarządu.
Nie zgodzę się z tym, że osoby nie zainteresowane nie pomagały w swoich sprawach.
W sprawie miejsc postojowych widzimy jak przebiega współpraca na linii Zarząd - Mieszkańcy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 8:39, 21 Wrz 2010 Temat postu: Re: Problem przepływu informacji. |
|
|
Elvo napisał: | czerwo napisał: |
czerwo napisał: | 2. Czy ktokolwiek z Państwa próbował się tego dowiedzieć? |
Tu trzeba zadać pytanie czy przeczytali Państwo swoje akty notarialne w których jest napisane, że stajecie się współwłaścicielami lokalu garażowego o powierzchni…… (A nie miejsca postojowego tak jak mieliście napisane w umowach przedwstępnych) i że będziecie
uczestniczyć w kosztach zarządu nieruchomością wspólną proporcjonalnie do nabytego udziału?
|
|
A czy inne osoby zostały poinformowane, że nakładają służebność na te lokale garażowe przez naszych władnych??
Czy sama ustawa o własności lokali nie reguluje spraw związanych z lokalami, które służą do użytku szerszego grona mieszkańców?
Czy ktoś dostał informację na ten temat??
Przed głosowaniem czerwcowym nie wszyscy właściciele miejsc postojowych mieli akty notarialne. Też nie wszyscy zostali poinformowani o zebraniu i głosowaniu.
Przy profesjonalnym Zarządcy firmie FONTIS i ośmiu osobach w Zarządzie, które to działają w imieniu wszystkich mieszkańców w końcu przez nich zostały wybrane, chyba takie informacje powinny zostać wzięte pod uwagę przy rozkładaniu jakichkolwiek kosztów.
"Uczestniczenie proporcjonalnie do udziału", ale nie widzę tam zapisu co do takich samych stawek dla wszystkich lokali. Ustawa o własności lokali pozwala różnicować te stawki.
Co z lokalami świadczącymi usługi przez firmę INTERNET UNION, czy one nie powinny mieć jeszcze innej stawki niż lokale mieszkalne, garażowe i piwnice?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 8:57, 21 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gGreen v1.3 // Theme created by Sopel &
Programosy
|