Autor |
Wiadomość |
sasiad/ka
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 19:58, 27 Wrz 2012 Temat postu: Zebranie III etapu Zielonego Wzgórza |
|
|
Zebranie Odbędzie się w obecności notariusza w dniu 28 Wrzesień 2012r. o godzinie 17.00 w Szkole Podstawowej nr 90 przy ulicy Orzechowej 62 we Wrocławiu. Wszystkich mieszkańców budynków B4b i B5 serdecznie zapraszamy.
Ostatnio zmieniony przez sasiad/ka dnia Czw 20:03, 27 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Yadziah
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 21:21, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
i po zebraniu
czyli jak to teraz bedzie wygladac? Zostaniemy teraz poinformowani listownie o zmianie zarzadcy, kont do wplat etc? Co z czynszem za pazdziernik ? Leci dalej na konto DCZN ?
PS. jest jeszcze jakies inne forum zielonego wzgorza?
|
|
Powrót do góry |
|
|
taliesinq
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 19:23, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Przejdź się do sąsiada i zapytaj
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tess
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 12:39, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
taliesing po ciul się odzywasz, jak był dczn oblepiał tablicę informacjami, było wszystko wiadomo , teraz przez chwilę raptem jeden dzień pojawiły się na tablicy notatki z zebrania z info że zarząd odwołany i na nich jakieś gryzmoły , na drugi dzień rano kartka z info kto teraz zarządza , popołudniu już jej nie było - rewelka !!! , nawet nie zdążyłam odpisać numerów kontaktowych bo spieszyłam się do pracy,
Może ktoś zna tych dwóch pastuszków co zbierali podpisy, żeby zarząd odwołać dczn oni z pewnością wiedzą .
|
|
Powrót do góry |
|
|
ghostline
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 16:23, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
hey,
poniżej link do strony nowego zarządcy
[link widoczny dla zalogowanych]
Może u nowego zarządcy czynszu nie trzeba płacić?, dziesiąty tuż tuż.
pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
LP
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 19:44, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Tess napisał: |
Może ktoś zna tych dwóch pastuszków co zbierali podpisy, żeby zarząd odwołać dczn oni z pewnością wiedzą . |
Kolego/koleżanko tylko nie pastuszków , trochę szacunku!!!
Gdyby nie Ci ludzie to nadal zarządzał by nami DCZN który w d..ie miał nasze problemy i tylko czekał żeby nam się gwarancja skończyła.
Teraz mamy SWÓJ!!!! zarząd i nowego zarządce.
Nie oczekuj że od razu po wymianie zarządcy będzie super bo tak się nie da.
Proszę wszystkich o trochę spokoju, wyrozumiałości i cierpliwości.
Najważniejsze żeby wymóc na deweloperze by zrobił coś z niepokojącymi wadami naszych budynków.
|
|
Powrót do góry |
|
|
chupa
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 19:46, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
W 100% popieram LP..troszkę cierpliwości i wyrozumiałości...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tess
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 20:42, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
ok, sorry za "pastuszków|, ale wiecie chyba skąd to się wzięło , coś się dzieje, a tu szczątki informacji , nie wszyscy mogli być na spotkaniu kasującym dczn, niech choć ktoś z osób zaangażowanych w proces skrobnie e-mail o ogólnej sytuacji .....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yadziah
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 7:40, 08 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
no to jak w koncu teraz to wyglada?
jest okres przejsciowy (czyli leci na DCNZ kasa za czynsz?) czy na REM group ?
Troszke to jest nie jasne, bo raczej powinnismy dostac jakas informacje listownie tudzież mailowo ...
A rada "idz do sasiada i sie zapytaj" nie jest odpowiedzia powiem szczerze ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
mr.magoo
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 11:08, 08 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
No właśnie. Gdzie teraz płacić czynsz?
Na e-adm nie widać nic, aby trzeba było za październik płacić..............
|
|
Powrót do góry |
|
|
Semelka
Dołączył: 31 Gru 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 12:21, 08 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Płacimy kwotę co zawsze na nasze dotychczasowe konto bankowe Wspólnoty.
Jak tylko będą jakieś zmiany konta zostaniemy o tym poinformowani.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tess
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:55, 08 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
konto to samo, ale koszty nowego zarządcy 0,35 zł/m2 a nie 0,55 zł (dczn), czyli kwota do zapłaty ciut mniejsza
|
|
Powrót do góry |
|
|
linka
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:56, 08 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
NA TABLICY INFORMACYJNEJ BYLO WSZYSTKO WYWIESZONE!
wszystkie podjete uchwaly oraz informacja co z czynszem...
dla przypomnienia dla osob ktore nie czytaly:
czynsz za pazdziernik placimy normalnie na to samo konto i w tej samej kwocie
jak nowy zarzadca uzyska cala dokumentacje z dczn i jak zostanie ustalony "nowy czynsz" bedzie wtedy korekta a poki co placimy normalnie zeby wspolnota miala plynnosc finansowa i nie popadla w dlugi
przy okazji pragne podziekowac tej osobie ktora zrywa takie informacje z tablicy. naprawde pogratulowac pomyslu;/
Ostatnio zmieniony przez linka dnia Pon 22:05, 08 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Srebrnogorska17/9
Dołączył: 29 Sie 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 13:18, 17 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Już prawie 2 miesiące po zebraniu a żadnych pism/informacji od nowego zarządcy w sprawie czynszu. Jeśli takim profesjonalizmem będzie się wykazywał w innych obszarach (np. kluczowej dla zmiany sprawy z zalewaniem garaży i piwnic) to Zamienił stryjek... .
Pytanie co na to nowy zarząd? Dobrze by było aby się ujawnił np. na forum żeby było wiadomo do kogo zażalenia składać lub pochwalić.
pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Semelka
Dołączył: 31 Gru 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 16:18, 17 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Ja znalazlam wczoraj w skrzynce pocztowej korespondencję od Zarządcy. Polecam sprawdzić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|